Een toekomstbestendige adviespraktijk? Hou je klanten dichtbij!

Haal meer uit je bestaande klanten

Heb jij elke week nieuwe klanten die bij je aankloppen voor financieel advies? Dat is goed nieuws! Maar heb je ook nagedacht over wat er gebeurt als de toestroom stagneert? Heb je dan nog steeds voldoende bestaansrecht of kom je dan tot de conclusie dat je onvoldoende hebt geïnvesteerd in de klantrelatie?

Klanten die nu bij je aankloppen, hebben ook in de toekomst financieel advies nodig. Bijvoorbeeld omdat ze gaan verhuizen, scheiden of omdat ze met pensioen gaan. En hun financiële vraagstuk gaat vaak verder dan alleen de hypotheek. Wel zo prettig als ze dan bij jou terecht kunnen. Met HUISMERK als partner krijg je toegang tot een uitgebreid assortiment met naast hypotheken onder andere ook verzekeringen en vermogensbeheer.

Daarnaast kun jij als HUISMERK-lid je klanten een service-abonnement aanbieden, krijg je korting op de tool om verdienkansen te signaleren en hou je meer tijd over voor de klantrelatie door het efficiënt inrichten van je processen.

Met het HUISMERK-lidmaatschap behoud je klanten door:

  • het kunnen bieden van een brede dienstverlening door ons uitgebreide assortiment;
  • korting op een licentie van NHB om verdienkansen te signaleren;
  • het bieden van het service-abonnement de Hypotheekmonitor;
  • het efficiënter inrichten van je processen.

Signaleren van verdienkansen

Wil jij je klanten een service-abonnement aanbieden? Wij bieden een kant-en-klaar format dat je jouw klanten per direct en met gemak kunt aanbieden. In combinatie met een Nationale Hypotheekbond licentie beschik je hiermee over de ideale tool om je klant op de hoogte te houden van zijn of haar financiële situatie. En niet onbelangrijk: met de Hypotheekmonitor weet je precies voor welke klant je binnenkort iets kan betekenen.

Efficiënt inrichten van je processen

Het behouden van je klanten bestaat voor een groot deel uit het investeren in de klantrelatie. Slimme ondernemers zorgen dan ook dat ze hier tijd voor vrijmaken. Tijd die je kunt verdienen door je bemiddelingswerkzaamheden door ons uit te laten voeren en door je processen efficiënt in te richten.

Hoe zorgen we ervoor dat je in de nabije toekomst, op basis van een cloud-based tool, eenvoudig en efficiënt kunt communiceren en samenwerken? Dat ook je ICT-problemen en veiligheidsrisico’s tot het verleden behoren? De wijze waarop we je daarbij kunnen helpen, presenteren we als Office-in-a-box.

Wil je meer uit je bestaande klanten halen?

Aansluiten bij HUISMERK