Website Huismerk in nieuw jasje

29 juni 2017

De website hetnieuweadviseren.nl is vernieuwd; gebruiksvriendelijk, warm vormgegeven en voorzien van een heldere kernboodschap: “Met Huismerk als partner hou jij meer tijd over voor je klanten.” Als full-service formule biedt zij onafhankelijk financieel adviseurs toegang tot een groot assortiment hypotheken, persoonlijke service en voordelig tarief.

De vernieuwde website voor adviseurs sluit nauw aan bij het vernieuwende en klantgerichte karakter van Huismerk. Het is een online platform waar financieel adviseurs in één oogopslag kunnen bepalen welke ondersteuning het beste bij hen past. Zij krijgen daar antwoord op vragen als: “Hoe kan ik onafhankelijk adviseren?” en “Op welke manier kan ik kostbare tijd besparen?”

Voor en door adviseurs
De website is voor en mede door adviseurs ontwikkeld. Zo biedt zij ruimte voor verhalen en foto’s van adviseurs die daadwerkelijk zijn aangesloten bij Huismerk. Als ambassadeur doen zij aanbevelingen en delen zij hun ervaring met de dienstverlening van de serviceformule. Ook de medewerkers van Huismerk hebben een plek op de site en vertellen over hun werk en passie.