Tony Stam directeur Huismerk

2 januari 2017

De eerste werkdag van het jaar 2017 begint het snel groeiende Huismerk onder leiding van Tony Stam. De omvang en de ambitie van de serviceformule vragen om een directeur die zich volledig kan wijden aan de verdere ontwikkeling van de formule.

Tony Stam

Tony Stam is een bekend gezicht in de hypotheekwereld en was hiervoor onder andere salesmanager bij Florius. In de afgelopen jaren heeft hij een aantal interimopdrachten vervuld en was hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een financieel platform. Over zijn motivatie om deze functie te gaan vervullen zegt hij: “Huismerk is niet alleen snel gegroeid, maar heeft ook nog eens zeer tevreden leden. Anders haal je niet structureel een NPS van boven de 40, zeker in deze branche. Ik heb veel zin om met het team de formule verder uit te bouwen. We zien nóg meer mogelijkheden om financieel adviseurs te ondersteunen bij alles wat niet met advies te maken heeft”, aldus Stam. “Bovendien zit ik met deze functie weer dicht op het intermediair. Dat heb ik de afgelopen jaren wel gemist.”

Martin Keegstra, directeur van moederbedrijf ROMEO, is blij met de komst van Stam: “We hebben de ambitie om dit jaar door te groeien naar een hecht netwerk van 200 leden. Naast onze dienstverlening op het gebied van Dossier Support (uitbestede bemiddeling), opleidingen en compliance, willen we een nóg groter assortiment bieden met enkele unieke producten, adviseurs breder ondersteunen bij lokale marketing en een bouwsteen ontwikkelen waarmee we kantoren actief naar de cloud brengen. We bieden daarmee alles wat een kantoor nodig heeft voor het Nieuwe Adviseren. Stam is de aangewezen man om dit te realiseren.”