Huismerk introduceert whitelabel Hypotheekmonitor

9 juni 2016

Huismerk heeft haar dienstenpakket verrijkt met een whitelabel abonnementensysteem voor haar leden; de Hypotheekmonitor. Aangesloten financieel advieskantoren kunnen vanaf nu een kant-en-klaar format gebruiken, waarmee ze hypotheekklanten op abonnementsbasis doorlopend inzicht geven in hun financiële situatie en proactief benaderen wanneer zij kosten kunnen besparen.

Whitelabel serviceabonnement

Huismerk heeft voor de kantoren die bij de formule zijn aangesloten haar dienstenpakket verrijkt met een whitelabel abonnementensysteem; de Hypotheekmonitor. Aangesloten financieel advieskantoren kunnen vanaf nu een kant-en-klaar format gebruiken, waarmee ze hypotheekklanten op abonnementsbasis doorlopend inzicht geven in hun financiële situatie en proactief benaderen wanneer zij kosten kunnen besparen.

“Door gebruik te maken van de Hypotheekmonitor ontzorgen adviseurs hun klanten doorlopend op het gebied van hun hypotheek en eventuele bijbehorende financiële producten. Huismerk biedt het format en alle materialen, de Nationale Hypotheekbond de software en de adviseur kan zelf zijn eigen naam, huisstijl en tarieven toepassen”, aldus directeur van Huismerk Martin Keegstra.

Adviseurs kiezen overigens zelf of zij de Hypotheekmonitor aan hun klanten aanbieden. De alles-in-1 toolbox – met onder meer een brochure, servicekaart en voorwaarden – biedt met name uitkomst voor kantoren die nog geen serviceabonnement aanbieden, maar hier wel behoefte aan hebben. Ook adviseurs die op zoek zijn naar een alternatief profiteren van het door Huismerk ontwikkelde format.