Huismerk enige full-service formule met toegang tot Rabobank hypotheken

20 juli 2017

Financieel adviseurs die zijn aangesloten bij Huismerk kunnen nu ook hypotheken van de Rabobank aan hun klanten adviseren. Huismerk is de enige full-service formule die toegang heeft tot het Rabobank-assortiment. Naast het uitgebreide productaanbod dat bij uitstek geschikt is voor zzp’ers en ondernemers, kunnen leden rekenen op maatwerkadvies en kwaliteitsgerichte service.

Tony Stam en Ronald Bleeker

Met de toevoeging van de Rabobank krijgen Huismerk-kantoren toegang tot een nog ruimer aanbod en kunnen zij hun rol als onafhankelijk financieel adviseur versterken. Met name voor klanten die niet vanzelfsprekend in aanmerking komen voor een hypotheek kan een Rabobank-hypotheek wel passend blijken. Dat geldt bijvoorbeeld voor ondernemers en klanten die een vakantiewoning willen aankopen.

Huismerk-directeur Tony Stam is verheugd dat Huismerk als enige serviceformule toegang heeft tot de hypotheken van de Rabobank. “Deze samenwerking bezegelt het wederzijds vertrouwen in het leveren van kwaliteit.” Ronald Bleeker, directievoorzitter van Rabobank West-Friesland, vult aan: “Huismerk kan de kwaliteitsgarantie waarborgen doordat alle dossiers via haar centrale bemiddelingsservice Dossier Support worden afgehandeld.”