Huismerk bereikt mijlpaal met 100 advieskantoren

29 juni 2016

Het aantal financieel adviseurs dat kiest voor Huismerk groeit hard. Inmiddels heeft het serviceconcept in minder dan een jaar 100 kantoren aan zich weten te binden. Door de stap te zetten naar ‘het Nieuwe Adviseren’ ervaren Huismerk-kantoren het gemak en de efficiency van het samenwerken met één serviceformule en het uitbesteden van de bemiddeling.

100e HUISMERK-kantoor

Het 100e kantoor dat zich bij Huismerk heeft aangesloten is Van der Geest & Drost Assurantiën B.V. in Noordwijkerhout. Financieel adviseur Jaap Beunder motiveert zijn keuze: “Adviseren is mijn kracht, dat beamen ook mijn klanten. Maar ik was steeds vaker veel tijd kwijt met het completeren van dossiers en het touwtrekken met geldverstrekkers over doorlooptijden. Huismerk is goed bereikbaar, hanteert korte doorlooptijden en biedt Dossier Support aan waarmee alle bemiddelingswerkzaamheden mij uit handen kunnen worden genomen. Dat opgeteld bij de andere diensten van Huismerk maakte de keuze voor mij gemakkelijk.”

“Ondanks de sterke ledengroei hebben we overigens niet de ambitie om ongelimiteerd kantoren te werven die zich bij de formule aansluiten”, aldus directeur van Huismerk Edsel de Graaf. Hij vervolgt: “We willen namelijk met alle kantoren een persoonlijke, langdurige relatie opbouwen. Dat we nu al zo’n stevig aantal kantoren bedienen, stelt ons in staat om onze dienstverlening verder uit te breiden.”