Dossier Support moet hypotheekadviseurs ontlasten, niet belasten

6 februari 2019

Steeds meer hypotheekadviseurs laten de bemiddeling over aan een ‘binnendienst op afstand’. Huismerk biedt nu twee varianten aan tegen een uiterst scherp tarief.

Zo kun je ervoor kiezen om het contact met de consument in de bemiddeling volledig aan Huismerk over te laten of zelf te onderhouden. Er worden naast de bemiddelingskosten (vanaf € 199,-) géén kosten in rekening gebracht voor het indienen van de aanvraag ongeacht bij welke geldverstrekker.

Nu verschillende vergelijkbare dossier-services op de markt komen, worden hypotheekadviseurs in staat gesteld een scherper advies- en bemiddelingstarief voor de klant te rekenen. Huismerk biedt Dossier Support al sinds haar oprichting op een laagdrempelige en kwaliteitsgerichte manier aan, zonder bijkomende kosten.

Martin Keegstra, directeur van moederbedrijf ROMEO, verheugt zich over het feit dat de trend om bemiddelingswerkzaamheden uit te besteden, zich voortzet: “Met Dossier Support kunnen hypotheekadviseurs meer tijd besteden aan het adviseren van klanten. Deze ontwikkeling sluit goed aan bij het moderne karakter van de adviseur, die steeds meer de focus legt op flexibele uitbesteding en (kosten)efficiënt werken.”