bijBouwe verleent eerste volmacht aan ROMEO

20 april 2017

bijBouwe intensiveert de samenwerking met ROMEO. ROMEO’s dochteronderneming MO.servicing heeft de eerste volmacht van bijBouwe in handen. De hypotheekverstrekker verleent deze voorlopig exclusief aan MO.servicing. Voor alle kantoren die bij de full-service formule Huismerk (ook een formule van ROMEO) zijn aangesloten, geldt dat zij nu toegang hebben tot deze aanbieder.

Martin Keegstra en Bouwe Kuik

De samenwerking met MO.servicing is volgens CEO Bouwe Kuik een logische stap om de groeidoelstellingen van bijBouwe te kunnen realiseren. “We verwachten dat de professionele en vakkundige hypotheekacceptanten van MO.servicing daar een substantiële bijdrage aan kunnen leveren”, aldus Kuik. De kwaliteit die de Huismerk-kantoren leveren én de snelle afhandeling van de hypotheekaanvragen door MO.servicing hebben de doorslag gegeven in de keuze voor ROMEO.

Martin Keegstra, verantwoordelijk voor MO.servicing, is trots op de snelle doorlooptijden en de hoge hitratio van het team acceptanten. “Dat bijBouwe haar eerste volmacht in de markt verleent aan MO.servicing, is dan ook een mooi compliment”, aldus Keegstra. Het aantal volmachten van MO.servicing komt inclusief bijBouwe zo op 9.