Lees de nieuwsberichten over onze formule, aanbod en services.

11 juli 2018

Tweede kwartaalupdate 2018

Ben je benieuwd naar de laatste ontwikkelingen rondom de HUISMERK-formule? Alle ins & outs lees je in deze update, met onder meer: hoe je beter vindbaar wordt online, hoe je zorgt dat klanten nooit meer bij je weggaan en hoe het aanbieden van brede dienstverlening jouw kantoor op voorsprong kan zetten.

Meet & Greet events

In april organiseerden we samen met Woonfonds, NNEK, DPO Network/Nationale Hypotheekbond en Advieskeuze.nl 4 Meet & Greet events voor onze leden. Om kennis te maken met ons team en vakgenoten, productkennis op te doen en het laatste formulenieuws te horen. Met praktische tips over de verhuurhypotheek, vermogensbeheer, AVG en het vinden van klanten. De events zijn beoordeeld met een mooie 8,3! Na de zomer staan er weer nieuwe events op het programma.

Adviseren aan starters en senioren

Uit een peiling onder onze leden blijkt dat hun klanten meer behoefte hebben aan een hypotheekoplossing voor starters en senioren. Het is positief dat onze business partners hier steeds meer op inspelen met nieuwe producten. Hiermee wordt bevestigd dat het belang van financieel advies toeneemt.

Tulp Hypotheken op het schap

Vanaf 10 mei hebben alle leden van HUISMERK toegang tot Tulp Hypotheken. Zusterorganisatie MO.servicing het aanbod van Tulp Hypotheken in volmacht uit. Deze nieuwkomer kenmerkt zich onder andere door de scherpe rente. Lees waarom HUISMERK speciaal is geselecteerd als distributiepartner.

Beter vindbaar online

Vanaf 12 maart staat de nieuwe consumentenwebsite huismerk.nl live. Hiermee willen we ervoor zorgen dat onze leden online nog beter vindbaar zijn. En met succes: de adviseurzoeker heeft het aantal paginabezoeken en zoekopdrachten flink verhoogd.

Inspiratie voor een hechte klantrelatie

Regelmatig publiceren we op deze website columns met persoonlijke verhalen, tips voor adviseurs en trends in de financiële dienstverlening. Wil je weten wat de Formule 1 en HUISMERK gemeen hebben? Hoe je in 3 stappen slim kunt besparen? En hoe je snel een groter netwerk creëert? Lees de laatste columns op onze website.

Pilot BNP Paribas Cardif

Een aantal HUISMERK-kantoren neemt deel aan de pilot van BNP Paribas Cardif. Tijdens deze pilot wordt een nieuwe tool getest die klanten op eenvoudige wijze laat zien hoe de risico’s bij arbeidsongeschiktheid kunnen worden afgedekt (inclusief premiekosten en uitkering).

HUISMERK groeit!

Met 6 nieuwe medewerkers bij het Serviceteam en 3 trainees om de toenemende vraag naar bemiddelingswerkzaamheden op te vangen. Ook zusterorganisatie MO.servicing breidt uit met 2 acceptanten hypotheken, zodat kan worden blijven voldaan aan de vaste snelle verwerkingstijden die de midoffice dienst met haar volmachtpartijen heeft afgesproken.

Whitepaper: adviseren aan niches

Is jouw hypotheekklant 9 van de 10 keer nog steeds een startend stel in loondienst? In onze nieuwste whitepaper over het adviseren aan niches lees je waarom het veel interessanter is om je te richten op klanten voor wie een hypotheek niet vanzelfsprekend is of klanten die specialistische kennis nodig hebben. En waarom je daar niet te lang mee moet wachten! Nieuwsgierig geworden? Download de whitepaper op onze site.

Weten welke vorm van ondersteuning het beste bij jou past? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Vraag onze brochure aan of maak een afspraak met onze accountmanager voor uitgebreidere informatie.

Meer weten over HUISMERK?

Ga met ons in gesprek