Blijf op de hoogte van het laatste nieuws over de Huismerk-formule

Volg het actuele nieuws van Huismerk, verdeeld over nieuwsberichten, blogs, persberichten, video’s, longreads en whitepapers.

4 april 2017

Reflecteren is leren

Eens in de zoveel tijd komt er zo’n moment. Dat je je afvraagt of alle puzzelstukjes nog goed in elkaar passen. Of je nog de koers vaart die je vooraf had uitgestippeld. Er begint wat te kriebelen…

Lees meer

19 januari 2017

Persoonsidentificatie: wanneer is meneer Pieterse nu écht meneer Pieterse?

De wijze waarop een klant vandaag de dag kennis maakt met jou als adviseur, is in de afgelopen tijd behoorlijk veranderd. Dat is lang niet altijd meer fysiek. Dit vergt van alle partijen ook een andere houding. Financieel adviseurs, geldverstrekkers en verzekeraars worden dan ook uitgedaagd om…

Lees meer

16 januari 2017

De pizzasessie

Allereerst wensen wij jou vanuit het Service Team het beste voor 2017. Dat het een mooi jaar mag worden! Afgelopen jaar hebben wij niet stilgezeten, ook na kantoortijd.

Lees meer

2 januari 2017

Tony Stam directeur Huismerk

De eerste werkdag van het jaar 2017 begint het snel groeiende Huismerk onder leiding van Tony Stam. De omvang en de ambitie van de serviceformule vragen om een directeur die zich volledig kan wijden aan de verdere ontwikkeling van de formule.

Lees meer

30 november 2016

Adviseur, denk om je achterdeur

In Nederland sluit de gemiddelde adviseur 2 hypotheken per week af. Met de huidige tarieven is dat ruim voldoende voor een goede boterham. Maar wat als de toestroom straks stagneert en we ons achteromkijkend beseffen dat we zijn vergeten de achterdeur dicht te doen? Een klant binnenhalen is 1, een klant vasthouden is 2. Lees de 8 tips om aan je klantrelatie te werken.

Lees meer

28 november 2016

Spring over je eigen schaduw heen

Een onafhankelijk adviseur zoekt op basis van de wensen van de klant naar de best passende geldverstrekker. Prijs, voorwaarden en het proces kunnen daarbij doorslaggevend zijn. De adviseur moet in zijn advies alle aanbieders meenemen en niet alleen die aanbieders die hij zelf in portefeuille heeft.

Lees meer

31 oktober 2016

Het behang van mevrouw De Boer

Laatst moest ik zelf een klantenservice bellen, van een bedrijf waar ik de naam niet van zal noemen. Binnen 5 minuten stonden mijn nekharen al overeind.

Lees meer

29 september 2016

Groeiende behoefte aan nieuwe manier van adviseren

Hoewel de huizenmarkt nog steeds in de lift zit, hebben hypotheekadviseurs het niet makkelijk. De vraag naar hypotheken, daar valt niet over te klagen. Technologische ontwikkelingen, toenemende regelgeving en…

Lees meer

Aansluiten bij Huismerk?

Ontvang meer informatie Maak een afspraak