Bel mij terug

Columns: onze medewerkers delen hun persoonlijke verhaal.

17 oktober 2017

Elke dag een wow-gevoel

Voormalig adviseur, commercieel manager en ondernemer Tony Stam staat aan het roer van HUISMERK.

Afgelopen zomer verbleef ik met mijn gezin in een vakantieresort. Ons ondernemershart ging nog sneller kloppen toen mijn dochter en ik op verzoek een kijkje achter de schermen mochten nemen. De voor gasten verborgen…

Lees meer

2 augustus 2017

Geef je niet over aan de grillen van de markt!

Voormalig adviseur, commercieel manager en ondernemer Tony Stam staat aan het roer van HUISMERK.

Zodra er een nieuwe rentestijging plaatsvindt, schiet men in de hypotheekmarkt al snel in de stress. Maar is dat wel terecht? Vraag je eerst af of de renteverhoging van structurele aard is of misschien slechts een tijdelijke piek vertoont…

Lees meer

1 augustus 2017

Het ideale moment voor Dossier Support

Samantha Hart is een van de medewerkers van het Service Team van HUISMERK.

Sinds vorig jaar kennen de HUISMERK-adviseurs een nieuwe traditie: ze kunnen in de zomerperiode heerlijk ontspannen op vakantie omdat hun hypotheekdossiers in vertrouwde handen zijn bij onze klantcoaches.

Lees meer

5 juli 2017

Leergierig klantcoaches

Samantha Hart is een van de medewerkers van het Service Team van HUISMERK.

Ik zat laatst te denken… ik heb nog nooit bij een bedrijf gewerkt waar mijn directe collega´s en ik zo ambitieus bezig zijn. Het is leuk om voor een jong bedrijf te mogen werken en de vrijheid te hebben om…

Lees meer

19 juni 2017

Strijd om snelste tijd

Samantha Hart is een van de medewerkers van het Service Team van HUISMERK.

Voor de Ajax-fans: ik houd het kort… Een paar weken geleden werd op de afdeling een onderlinge strijd gevoerd over wie er landskampioen in voetbal zou worden. Zou het Ajax worden of de eer toch naar Feyenoord gaan….?

Lees meer

8 juni 2017

Communicatie is de sleutel tot succes

Samantha Hart is een van de medewerkers van het Service Team van HUISMERK.

Als een financiële adviseur aan mij vraagt: “Sem, wat kan Dossier Support voor mij betekenen?” Dan geef ik als antwoord: “Wij zijn jouw binnendienst, maar dan op afstand.”

Lees meer

30 mei 2017

Adviseren is puur vakmanschap

Voormalig adviseur, commercieel manager en ondernemer Tony Stam staat aan het roer van HUISMERK.

Mijn primaire doelstelling is om een hoge klantbeleving genereren. Door onafhankelijk financieel adviseurs breed te ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden naast het advieswerk, kunnen zij kosten besparen, de kwaliteit…

Lees meer

4 april 2017

Reflecteren is leren

Samantha Hart is een van de medewerkers van het Service Team van HUISMERK.

Eens in de zoveel tijd komt er zo’n moment. Dat je je afvraagt of alle puzzelstukjes nog goed in elkaar passen. Of je nog de koers vaart die je vooraf had uitgestippeld. Er begint wat te kriebelen…

Lees meer

Kennismaken met HUISMERK?

Vraag een persoonlijk gesprek aan