HUISMERK geeft antwoord op FAQ | Veelgestelde vragen.

Hoe kan ik inloggen in myView?

Dat is heel eenvoudig. Bovenaan de homepage van hetnieuweadviseren.nl vind je een button die je doorverwijst naar myView. Je kunt ook direct midoffice-hypotheken.nl/login intypen in de adresbalk. Ieder lid van HUISMERK ontvangt een persoonlijke inlog om toegang te krijgen voor dit CRM-systeem.

Bij wie kan ik terecht voor specifieke vragen?

Dat hangt van je vraag af. Wil je een afspraak maken, geef dan Sales Support een belletje. Op de pagina contact vind je de telefoonnummers en adressen van het Service Team en MO.servicing. Contactgegevens van onze medewerkers vind je op ieders persoonlijke pagina.

Kan ik meer informatie over HUISMERK toegestuurd krijgen?

Natuurlijk kan dat, leuk zelfs! Wij hebben een informatiepakket beschikbaar als je meer over ons en het Nieuwe Adviseren wilt weten. En als je wilt weten wat het ledenpakket en de aanvullende diensten die wij aanbieden precies inhouden. Heb je belangstelling? Vul dan het interesseformulier in en wij sturen het pakket per e-mail toe!

Wat zijn de tarieven voor het lidmaatschap en de overige diensten?

Heb je interesse in een samenwerking, dan willen we graag eerst persoonlijk met je kennismaken. Een van onze accountmanagers komt dan bij je langs om de lidmaatschapsvoordelen en tarieven met je door te nemen. Natuurlijk zijn wij ook benieuwd naar jouw business. Als je wilt, rekenen wij ter plekke jouw kostenvoordeel uit.

Wat is het verschil tussen HUISMERK en traditionele serviceproviders?

HUISMERK is een full service formule voor onafhankelijk financieel adviseurs. Wij bieden een totaalpakket aan en ondersteunen je in brede zin. Als start-up hebben wij niet te maken met oude systemen en omslachtige processen. Wij kunnen daarom flexibiliteit, alertheid, professionaliteit en prijsvoordeel bieden.

Kan ik direct van alle diensten gebruikmaken als ik lid word?

Zeker. Wij zorgen meteen dat jouw aanstellingen worden geregeld. Ook verwelkomen we je bij onze Thuis bij HUISMERK-sessie, zodat je volledig op de hoogte bent van onze systemen, processen en aanspreekpunten. Alles om direct aanvragen te kunnen doen. Kies je voor extra ondersteuning, dan helpen we je daar snel mee op weg.

Wat zijn de doorlooptijden bij hypotheekaanvragen via MO.servicing?

Doordat de acceptanten van MO.servicing dicht op de geldverstrekkers zitten en duidelijke afspraken met hen hebben gemaakt, zijn de doorlooptijden razendsnel. De doorlooptijd voor een compleet dossier ligt tussen de 2 en 5 dagen. Hierin wordt het finaal akkoord van de geldverstrekker al meegerekend. De actuele doorlooptijden vind je in myView.

Hoe kan ik mijn klanten informeren over mijn samenwerking met HUISMERK?

Op huismerk.nl kan jouw klant alle informatie over HUISMERK vinden die hij nodig heeft. Wat je klant moet aanleveren om het dossier compleet te maken en wat hij van onze klantcoaches mag verwachten. Ook stellen wij een consumentenleaflet beschikbaar, dat je je klant kunt mailen of meegeven na afloop van een adviesgesprek.

Is jouw vraag nog onbeantwoord? Gebruik dan dit formulier:

Velden met een * zijn verplicht.

Liever op een andere manier contact opnemen?

Bekijk alle contactgegevens