In de blogs van onze collega’s delen zij hun eigen, persoonlijke verhaal.

Tony Stam
17 oktober 2017

Elke dag een wow-gevoel

Voormalig adviseur, commercieel manager en ondernemer Tony Stam staat aan het roer van HUISMERK.

Afgelopen zomer verbleef ik met mijn gezin in een vakantieresort. Ons ondernemershart ging nog sneller kloppen toen mijn dochter en ik op verzoek een kijkje achter de schermen mochten nemen. De voor gasten verborgen werkruimtes en vele inspanningen om het iedereen naar de zin te maken, kregen wij nu wel even onder ogen. De drijfveer van het hardwerkende personeel? “It’s all about the wow!” Een simpel, maar allesomvattend mission statement. Een optimale klantbeleving creëren, daar draait het om.

Goed luisteren

HUISMERK ondersteunt onafhankelijk financieel adviseurs bij hun dagelijkse werkzaamheden. Ons doel is mensen inspireren en prikkelen om de servicegerichtheid in de financiële dienstverlening te innoveren. Dat doen wij door goed naar onze leden te luisteren. Een snel proces, breed assortiment, constant hoog serviceniveau, hulp bij het ondernemen en persoonlijk contact vinden zij het belangrijkst. Daar maken wij ons dan ook hard voor.

Service met een grote S

Het recente 2-jarig bestaan van HUISMERK is het uitgelezen moment om stil te staan bij wie we zijn, wat we doen en hoe we dat doen. We zijn geen traditionele serviceprovider, maar een full service formule, met de nadruk op service. Omdat wij brede dienstverlening aanbieden, kan de adviseur zich volledig richten op het advies. Of hij nu behoefte heeft aan ondersteuning bij lokale marketing, op het gebied van compliance of bij complexe dossiers, wij hebben specialisten in huis en werken samen met partners om hem hierbij te helpen.

Veranderende adviseursrol

Natuurlijk denken we ook na over de toekomst. Wij geloven dat consumenten altijd behoefte zullen hebben aan financieel advies. Wel zal de rol van de adviseur veranderen. Het aanbieden van brede dienstverlening naast hypotheekadvies, het besteden van tijd en aandacht aan het opbouwen en intensiveren van klantrelaties met behulp van serviceabonnementen en het investeren in digitalisering (denk aan HANDIG! en Ockto) krijgen steeds meer prioriteit.

Nieuwe verdienkansen

Een vernieuwend business model is daarbij onontkoombaar. De toenemende druk op advieskosten, zullen adviseurs moeten bewegen om efficiënt werken, flexibel uitbesteden en slimme ict-oplossingen te omarmen. Wat hen ook weer nieuwe verdienkansen oplevert. En het werk een stuk leuker maakt!

Meer weten over onze formule? Vraag ons informatiepakket aan of maak direct een afspraak met een van onze accountmanagers!

Aansluiten bij Huismerk?

Ontvang meer informatie Maak een afspraak