Actief en centraal klantbeheer

Je huidige hypotheekklanten hebben ook in de toekomst financieel advies nodig. Bijvoorbeeld omdat ze gaan verhuizen, scheiden of met pensioen gaan. Daarom is het van belang dat je je klanten goed kent en op de juiste momenten benadert. Door slimme CRM-software te gebruiken, is dit eenvoudig te managen.

Met PortefeuilleSignalen van NHB signaleer je commerciële kansen in je portefeuille, houd je de financiële zaken van jouw klanten op orde en voldoe je aan de zorgplicht. Kan jouw klant geld besparen? Zijn de productvoorwaarden van zijn hypotheek gewijzigd? Verhoog je klantwaarde door hem direct te informeren!

De voordelen van actief en centraal klantbeheer:

  • Je bent verlost van overvolle dossierkasten en hebt in één systeem altijd up-to-date klantinformatie voorhanden.
  • Financieel voordeel. NHB biedt je tegen een gereduceerd tarief een licentie aan. Voor starters is er zelfs extra voordeel te behalen.
  • Vaste inkomsten. Met de software van NHB, is het een kleine stap om een service-abonnement te zetten. Daarmee ontzorg je je klant doorlopend!

Klanten zijn verrast als ze merken dat wij hun financiën proactief in de gaten houden. Dat zien ze echt als toegevoegde waarde. Niels Eriks

Eriks Hypotheken & Personal Finance, aangesloten sinds 2016

Benieuwd hoe klanten de service van Huismerk ervaren? Lees de reviews op Facebook

Weten hoe je van een hypotheekklant een vaste klant maakt? Bekijk de masterclass van René Kuiper of download onze whitepaper over klantbeheer.

Aansluiten bij Huismerk?

Ontvang meer informatie Maak een afspraak Terug naar het schap
PAK JE VOORDEEL